Skoleavslutning GRO5, 3STA og 3PÅB

Vi inviterer til feiring!

Feiring på forskudd

Det ble en flott feiring av nasjonaldagen vår på forskudd.

Dansbar formiddag

Spreke seniordansere besøkte skolen.

Ungdata 2024

I 2024 gjennomføres ungdataundersøkelsen i Salangen kommune blant elever i videregående skole. I den forbindelse gjennomfører vi spørreundersøkelsen på vår skole i løpet av ukene 11-12.

Mange elevhoder ble i dag til det samiske flagget

På Sjøvegan vgs har vi i dag markert Samefolkets dag ved å lage et gigantisk samisk flagg bestående av alle skolens elever.

Aktiv uke med mye besøk

Siste uke blei aktiv, med mange ulike aktiviteter for elevene som går Vg1 Helse- og oppvekstfag, Vg2 Barne- og ungdomsarbeiderfag (BUA) og Vg2 Helsearbeiderfag (HEA) på Sjøvegan videregående skole.

På jobbskygging i Finland

Denne uka har tre av våre lærere vært på jobbskygging som en del av Erasmus+-prosjektet vi deltar i.

Privatisteksamen våren 2024

Har du behov for å forbedre karakter i et fag eller ta eksamen i et fag du ikke har fra før? Da kan du melde deg opp som privatist og ta eksamen hos oss.

Førjulsaktiviteter

Desember kan være hektisk på mange måter både på skole, hverdags og jobb, men også inneholde rom for trivelige førjulsaktiviteter.

Åpen skole

Torsdag 7. desember arrangerte vi “Åpen skole” ved Sjøvegan videregående skole.